In de loop der jaren heeft Crisicom een afgewogen productportfolio voor crisismanagement en crisiscommunicatie ontwikkeld. Hierin zitten beproefde producten die wij, ieder voor zich, al vele honderden malen hebben mogen leveren aan een diversiteit aan klanten, zowel profit als non-profit en overheid.
Door onze jarenlange ervaring met de uitlevering en het voortschrijdend inzicht hierin, zijn onze producten volledig in balans en bieden een optimaal rendement. Wij oogsten dan ook veel lof bij de, zonder uitzondering, zeer enthousiaste deelnemers.
Of het nu gaat om onze alles omvattende Mediatraining of intensieve Woordvoerderstraining, onze gedegen basistraining Masterclass Crisismanagement, de verhelderende Tabletop Corporate Crisismanagement of de speciale Tabletop in Cyber Incident Response, de specifieke Plottertraining, gebaseerd op het Plotsysteem CrisiKit, of onze realistische Crisisoefening met een maatwerkscenario op de klantlocatie, al deze producten hebben één ding gemeen: ze zijn allen weldoordacht en in de loop der jaren verworden tot hecht doortimmerde producten met een onderlinge samenhang en afstemming die ons totale productportfolio zeer congruent maakt. En dat geldt ook voor onze korte en indringende Workshop Crisismanagement voor de MKB, de Workshop Crisismanagement voor de Tandartspraktijk en de Workshop Crisismanagement voor het Onderwijs, allen met de daarbij behorende CrisiMap.
Met ons productportfolio bieden wij doordachte oplossingen voor onverwachte gebeurtenissen. Wij doen dat vanuit een continuïteitsperspectief. Steeds gericht op maximale ontzorging van u als klant. Wij zeggen wat wij doen en doen wat wij zeggen. En doen dat goed.
Ons hele productportfolio is gebaseerd op die uitgangspunten. Onze visie is dat alleen praktisch en realistisch opleiden, trainen en oefenen het beste beklijft. Wat voor u als klant dus het hoogste rendement oplevert. Wij leveren dagelijks onze producten met veel passie aan vele tevreden klanten en daar zijn wij trots op!
Graag gaan we met je in gesprek om jouw vraag zo helder mogelijk te krijgen. Soms kost dat wat meer tijd en vragen wij door. Voor de best passende oplossing. Daarom beginnen wij onze aanbieding altijd met jouw vraag als leidraad. Gevolgd door ons antwoord waarin we vertellen wat wij voor jou kunnen doen. We hebben er nu al zin in!