Maatwerk Woordvoerderstraining Klantlocatie

Woordvoering bij crisis is meer dan alleen woordvoering over je organisatie, producten en diensten. Er is wat aan de hand en iedereen wil weten hoe het zit. Wat je zegt, hoe je dat doet en vanuit welke strategische woordvoeringslijn, is erg belangrijk. Het kan grote impact hebben op het imago en de reputatie van je organisatie.

Woordvoering kun je leren

In de Maatwerk Woordvoerderstraining Klantlocatie leer je het woord te voeren tijdens een fictieve crisis die jouw organisatie betreft. Je doet dit op je eigen locatie in de jou vertrouwde omgeving. Dat maakt de training levensecht.

Voor boegbeelden en professionals

De Maatwerk Woordvoerderstraining Klantlocatie is bestemd voor iedereen die namens jouw organisatie het woord voert tijdens crisis en dit in de praktijk wil oefenen. Met name bestuurders, directieleden, crisisteamleden, boegbeelden, woordvoerders en communicatiemedewerkers zullen veel baat hebben bij deze training.

De kernboodschap brengen

Na afloop van de training zijn de deelnemers geoefend in het op empathische wijze te woord staan van de media en het geven van procesinformatie en handelingsperspectief. Zij kunnen dan de kernboodschap op authentieke wijze uitdragen. Daarbij zijn zij bewust geworden van non-verbale communicatie en van de wijze waarop de media te werk gaan.

Realistisch Praktijkgericht Belevingsgericht