“Vanuit mijn vorige werkkring was ik bekend met de kwaliteit van Crisicom, met de inrichting van het praktijkcentrum in Amersfoort, de insteek, het gedachtegoed en het niveau van de instructeurs. Toen ik bij Keune kwam werken als KAM-coördinator, werd er bij een andere partij bedrijfshulpverlening getraind. Nu zijn we alweer een aantal jaren naar volle tevredenheid klant bij Crisicom.”
“Tegenwoordig kan je voor honderd euro voor de komende twee jaar klaar zijn, als je ten minste zo tegen BHV aankijkt. Maar… dan kan je écht niet handelend optreden als de nood aan de man is. Het gaat niet om het papiertje, het gaat om de vaardigheden. BHV’ers geven het zelf ook aan: ze willen zeker zijn van zichzelf als ze moeten optreden. Je trekt je hesje aan voor het oplossen van een noodsituatie, dus als je zelf al rondkijkt: wat moet ik doen… ? Handelend optreden blijft altijd spannend, maar door trainen en oefenen ontwikkel je naast de praktische handelingen, ook die zo belangrijke zekerheid.”
“In het kader van de calamiteitenbestrijding en het escalatieniveau traint Keune ook haar crisismanagementteam bij Crisicom. Ingeval van bijvoorbeeld een recall actie weten we dat er in korte tijd veel moet gebeuren en dat snel tot de juiste acties moet worden besloten. Ook dat soort zaken is goed in kaart te brengen én te trainen. Ook heeft Crisicom een maatwerktraining woordvoering voor ons verzorgd. Dat is nog weer het puntje op de i ten aanzien van de-escalerend optreden en ter voorkoming van imagoschade, mocht zich dit voordoen.”
“Als ik een aantal kenmerken voor Crisicom zou mogen noemen dan zijn dit, in willekeurige volgorde:
1. Kwaliteit: het kennisniveau, de vakbekwaamheid en professionaliteit
2. Geschikt pand om bedrijfsspecifieke situaties te oefenen
3. Zeer prettige en professionele klantbenadering, altijd persoonlijk en meedenkend
Het is het totaalpakket aan kenmerken. Overall ben ik zeer enthousiast over het aanbod van Crisicom. Alles wat naar crisis ruikt, kan je daar oefenen en word je in begeleid. Crisicom is voor mij de ideale sparringpartner om samen de juiste koers mee te kiezen.”
Roy Levinson, (Vml) KAM-coördinator en Hoofd BHV