Informatie en ontwikkelingen rondom onze trainingen of inzet als BHV-er ten tijde van de COVID-19 maatregelen? Meer informatie
  •  Realistisch
  •  Praktijkgericht
  •  Belevingsgericht

Crisicom Crisismanagement en Bedrijfshulpverlening

Receptietraining

Een intensieve en interactieve ééndaagse Receptietraining.

Crisicom bereidt, als aanvulling op de dagelijkse taken van receptie- en baliepersoneel, de medewerkers voor op hun rol tijdens incidenten en calamiteiten. Denk aan een bommelding of een poederbrief, maar ook aan hun rol tijdens een brandalarm of inzet tijdens een onwelwording.

Een pakkende training met veel praktijkvoorbeelden en praktische simulaties met inzet van Crisiact 'Bedreven in Beleven'.

Praktische simulaties

In de backstage en regie van Crisicoms Praktijkcentrum voor Crisismanagement en Bedrijfshulpverlening in Amersfoort bevindt zich een realistisch nagebouwde entreehal van een modern kantorenpand. Hier vinden de simulaties van deze Receptietraining plaats.

De entreehal is ingericht met een compleet ingerichte receptiebalie, voorzien van alle mogelijke functionaliteiten die men doorgaans in receptiebalies aantreft. De overige deelnemers volgen alles via de doorzichtspiegel en de tv-monitoren in de backstage en regie.


  •  Realistisch
  •  Praktijkgericht
  •  Belevingsgericht