Bij Crisicom verzorgen we opleidingen, trainingen en oefeningen op het gebied van bedrijfshulpverlening en crisismanagement en overige diensten zoals BHV-producten en consultancy. Bij Crisicom werken 16 collega’s op kantoor en ruim 130 flexibel voor klanten door het hele land.

Vind je het leuk zowel contacten met klanten te onderhouden en om planningsvraagstukken efficiënt op te lossen? Weet jij processen moeiteloos te doorzien en staat de klant bij jou altijd centraal? Dan zoeken wij jou als Planner bij Crisicom!

Planner bij Crisicom (24-40 uur per week)

Als Planner bij Crisicom werk je binnen een hecht team van planners. Je hebt je eigen takenpakket en bent daarnaast verantwoordelijk voor een aantal gedeelde planningstaken. Je schakelt veel met klanten om hun wensen te vertalen naar een sluitende planning en zorgt ervoor dat mensen en middelen optimaal worden ingezet. Dankzij jouw servicegerichte en gestructureerde aanpak loopt alles op rolletjes.

Je dagelijkse werkzaamheden

    • Verwerken van binnenkomende planningsaanvragen en deze vertalen naar een efficiënte planning.
    • Afstemmen van beschikbare trainers en middelen met klanten en het vastleggen van definitieve afspraken.
    • Administratieve verwerking van planningsopdrachten in ons CRM-systeem.
    • Beheren van de mailbox en snel schakelen op vragen en verzoeken van klanten en collega’s.
    • Continu up-to-date houden van de beschikbaarheid van medewerkers.
    • Informeren van medewerkers en klanten over de geplande trainingen.
    • Organiseren van logistieke planning, zodat materialen op de juiste plek en tijd beschikbaar zijn.
    • Coördineren van interne planningswerkzaamheden, zoals catering.

Wat breng je mee?

  • Aantoonbare administratieve werkervaring op MBO+/HBO-niveau.
  • Ervaring met planning en procesoptimalisatie.
  • Werkervaring binnen de trainingsbranche en kennis van BHV/EHBO is een grote pré.
  • Uitstekende computervaardigheden (MS Office, CRM-systemen).
  • Proactieve, servicegerichte en oplossingsgerichte instelling.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Gestructureerde en zelfstandige werkhouding.

Wij bieden

  • Een veelzijdige en uitdagende functie in een groeiend en dynamisch bedrijf.
  • Een enthousiast en informeel team met korte communicatielijnen.
  • Ruimte voor eigen inbreng en ideeën.
  • Marktconform salaris, tussen de € 2.850 – € 3.250,- bruto per maand (fulltime), afgestemd op jouw kennis en ervaring.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Mogelijkheid om de functie fulltime (40 uur) of parttime (min. 24 uur) in te vullen.

Reacties zien wij graag tegemoet op het mailadres werving@crisicom.nl. Wil je meer informatie over de vacature, dan kun je contact opnemen met Rico van ‘t Land via telefoonnummer: 033 – 707 4792.

Nb. acquisitie nav deze vacature wordt niet op prijs gesteld