Bij Crisicom verzorgen we opleidingen, trainingen en oefeningen op het gebied van bedrijfshulpverlening en crisismanagement en overige diensten zoals BHV-producten en consultancy. Bij Crisicom werken 16 collega’s op kantoor en ruim 130 flexibel voor klanten door het hele land.

Vacature: Medewerker Cursusadministratie (16-24 uur per week)

Vind je het leuk om zowel klantcontact te onderhouden als samen te werken met een dynamische interne organisatie? Ben jij een administratieve topper en krijg je energie van het zorgen voor een vlekkeloze klantbeleving? Dan ben jij de medewerker Cursusadministratie die wij zoeken bij Crisicom!

Over de functie:

Als medewerker Cursusadministratie bij Crisicom ben je een belangrijk onderdeel van ons administratieteam. Jij bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, van het beheren van klantcontacten tot het coördineren van de administratieve processen rondom trainingen. Je zorgt ervoor dat alle praktische zaken rondom de trainingen soepel verlopen, zowel voor de cursisten als voor de interne organisatie. Dit doe je met behulp van ons geavanceerde, geautomatiseerde systeem. Je bent communicatief sterk, dienstverlenend, proactief en hebt het vermogen om goed te schakelen in een drukke omgeving. Kortom, een veelzijdige administratieve functie met veel verantwoordelijkheid!

Wat ga je doen?

  • Je behandelt binnenkomende vragen per e-mail en telefoon en handelt deze snel en efficiënt af.
  • Je zorgt dat alle benodigde informatie voor de trainingen gereed is, zoals cursusmateriaal, digitale evaluatieformulieren en de indeling van de leslokalen.
  • Je bereidt de leslokalen voor en zorgt ervoor dat alle lesmaterialen beschikbaar zijn. Je ontvangt de cursisten en zorgt voor een warm welkom.
  • Je beheert de voorraad van lesboeken, hand-outs en andere cursusdocumenten en bestelt ze tijdig bij de leveranciers.
  • Je zorgt voor de opmaak van welkomstschermen voor de cursisten bij aankomst.
  • Je helpt bij het opstellen van cursuspapieren en zorgt dat deze op de juiste bestemming komen.
  • Je zorgt ervoor dat cursisten die een les hebben gemist opnieuw worden ingeschreven.
  • Je creëert overzichten voor contactpersonen, met daarin de gecertificeerdheid van BHV’ers.

Wat breng je mee?

  • Aantoonbare administratieve werkervaring op MBO-niveau, bij voorkeur met een klantgerichte achtergrond.
  • Werkervaring in de trainingsbranche en kennis van BHV/EHBO is een pré.
  • Uitstekende computervaardigheden, met name in MS Office (Excel, Outlook, Word), en ervaring met CRM-systemen.
  • Enthousiasme, proactief handelen en het vermogen om snel tot de beste oplossing te komen.
  • Klant- en servicegerichtheid, met het vermogen om snel te schakelen.
  • Gestructureerd werken
  • Zelfstandig werkzaamheden oppakken
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als schrift.

Wat bieden wij jou?

  • Een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid binnen een dynamische werkomgeving.
  • Een enthousiast en professioneel team, met een informele werksfeer en korte lijnen.
  • Flexibiliteit in werkdagen (16-24 uur per week), met in ieder geval de maandag en woensdag als vaste werkdagen.
  • Een aanstelling voor een jaar met uitzicht op een vast contract.
  • Een marktconform salaris, tussen de € 2.600,- en € 3.100,- per maand (fulltime), afgestemd op je kennis en ervaring en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zoals extra vrije dagen.

Zie jij jezelf al als onze nieuwe medewerker Cursusadministratie? Stuur dan je sollicitatie naar werving@crisicom.nl. Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Rico van ‘t Land, Manager Operations, via 033 – 707 4792.

Nb. acquisitie nav deze vacature wordt niet op prijs gesteld