Bij Crisicom verzorgen we opleidingen, trainingen en oefeningen op het gebied van bedrijfshulpverlening en crisismanagement en overige diensten zoals BHV-producten en consultancy. Bij Crisicom werken 16 collega’s op kantoor en ruim 130 flexibel voor klanten door het hele land.
Vind je het leuk om zowel klantcontact te onderhouden als samen te werken met een dynamische interne organisatie? Ben jij een administratieve topper en krijg je energie van het zorgen voor een vlekkeloze klantbeleving? Dan ben jij de medewerker Cursusadministratie die wij zoeken bij Crisicom!
Over de functie:
Als medewerker Cursusadministratie bij Crisicom ben je een belangrijk onderdeel van ons administratieteam. Jij bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, van het beheren van klantcontacten tot het coördineren van de administratieve processen rondom trainingen. Je zorgt ervoor dat alle praktische zaken rondom de trainingen soepel verlopen, zowel voor de cursisten als voor de interne organisatie. Dit doe je met behulp van ons geavanceerde, geautomatiseerde systeem. Je bent communicatief sterk, dienstverlenend, proactief en hebt het vermogen om goed te schakelen in een drukke omgeving. Kortom, een veelzijdige administratieve functie met veel verantwoordelijkheid!
Wat ga je doen?
Wat breng je mee?
Wat bieden wij jou?
Zie jij jezelf al als onze nieuwe medewerker Cursusadministratie? Stuur dan je sollicitatie naar werving@crisicom.nl. Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met Rico van ‘t Land, Manager Operations, via 033 – 707 4792.
Nb. acquisitie nav deze vacature wordt niet op prijs gesteld