Wilt u weten wat Crisicom doet, waarom we doen wat we doen, hoe wij inspelen op ontwikkelingen en met wie wij onder meer samenwerken? Lees het in de publicaties die regelmatig verschijnen.

(De grootte van de bestanden en de snelheid van uw computerverbinding bepalen hoe snel het artikel wordt geladen.)

KNMT Bits & Bites: BHV-trainingen voor tandartsenpraktijken bij CrisicomKNMT: Een nieuw jaar, een nieuwe Bits & Bites!

Bekijk het laatste nieuws, met onder andere: OVAP wordt VTvO en BHV-training voor de tandartspraktijk.


Wilt u weten wat Crisicom doet, waarom we doen wat we doen, hoe wij inspelen op ontwikkelingen en met wie wij onder meer samenwerken? Lees het in de publicaties die regelmatig verschijnen.

(De grootte van de bestanden en de snelheid van uw computerverbinding bepalen hoe snel het artikel wordt geladen.)

KNMT Bits & Bites: BHV-trainingen voor tandartsenpraktijken bij CrisicomKNMT: Een nieuw jaar, een nieuwe Bits & Bites!

Bekijk het laatste nieuws, met onder andere: OVAP wordt VTvO en BHV-training voor de tandartspraktijk.


December 2017: Crisicom (en Dag van de BHV) in tabloid 'Analyse Maatschappij' bij FD

BHV Overal en altijd - Bijdrage Sylvester Bennema in Analyse Maatschappij, tabloid bij FD december 2017Crisicom (en Dag van de BHV) in tabloid 'Analyse Maatschappij' bij FD

Op pagina 7 rechtsboven in de tabloid 'Analyse Maatschappij' bij het Financieel Dagblad december 2017, is een introductie geplaatst naar een uitgebreide bijdrage van Sylvester Bennema, directeur Crisicom en voorzitter van Stichting Dag van de BHV op de website Analyse Maatschappij. In het artikel met het onderwerp "BHV overal en altijd" komt onder meer aan bod dat de Spoedeisende hulp blij is met BHV'ers en dat de maatschappij profiteert van BHV.

Het voorwoord in de tabloid is voor korpschef Erik Akerboom - ambassadeur Dag van de BHV - : "Veiligheid vraagt om gezamenlijkheid." Ook is er veel aandacht voor cybercrime en -security, breuklijnen in de internationale politiek (door historica en terrorisme-expert Beatrice de Graaf) en met een bijdrage van Prof. Mr. Pieter van Vollenhoven:"Zonder vrijuit spreken kan men de veiligheid niet verbeteren. Veiligheid naar een hoger plan tillen."

Lees de tabloid online

15 februari 2017: Ondernemers in Bedrijf, kring Amersfoort

Ondernemers in Bedrijf, kring Amersfoort

Op woensdag 15 februari jl. heeft een 40-tal ondernemers, lid van Amersfoort in Bedrijf plus een aantal introducés, kennisgemaakt met Crisicom en haar activiteiten op het gebied van bedrijfscontinuïteit (BHV, crisismanagement, crisiscommunicatie en business continuity management (BCM). De organisatie van AIB heeft daags na het event de grote gemene deler teruggekoppeld: "Wat een bijzonder bedrijf is dat" en "Wat een superleuke, gave avond is het geweest". Wij zijn uiteraard trots en blij dat we zulke geweldige reacties hebben gekregen. Wordt vervolgd bij een volgende bijeenkomst bij een ander lid-ondernemer!

"Beste ondernemer, op woensdag 15 februari zijn we te gast bij Crisicom. Onderwerp: “Uw organisatie overkomt niets. Toch? Maar stel dat….”
Lees meer op de website van Amersfoort in Bedrijf en de Facebookpagina met alle foto's!

29 september 2016: Nieuw internationaal succes voor Crisicom uit Amersfoort

Nieuw internationaal succes voor Crisicom uit Amersfoort

Amersfoort, 29 september 2016 – Crisicom heeft over de landsgrenzen een nieuwe stap gezet. Binnen Europa test het Amersfoortse bedrijf voor één van haar klanten momenteel het crisismanagementplan en het crisismanagementproces in de praktijk, samen met de lokale klantvestiging van deze multinational. Daartoe heeft het in crisismanagement gespecialiseerde bedrijf een ‘Tabletop Corporate Crisismanagement’ (TCC) ontwikkeld. Recent heeft een TCC in het Verenigd Koninkrijk plaatsgevonden. De eerstvolgende sessies staan de komende maanden gepland in Duitsland, Italië en meerdere in Spanje.

Met behulp van TCC en met de focus op realistische scenario’s wordt lokaal de algehele crisisorganisatie, het crisismanagementproces en het crisismanagementteam (CMT) getraind. Voor de jaarlijkse realistische crisisoefeningen is Crisicom een samenwerking aangegaan met plaatselijke partijen op het vakgebied. Eerder was de opleider al succesvol in 21 landen binnen Europa, Midden-Oosten en Afrika (EMEA) met het product ‘Crisiplan Online’.

21 landen van papier naar digitaal
Crisiplan Online is de afgelopen twee jaar in 21 verschillende landen binnen EMEA uitgerold. Verschillende multinationals maken gebruik van dit systeem ter vervanging van het papieren crisismanagementplan. Twee belangrijke nadelen van een hard copy plan zijn de beschikbaarheid voor alle crisismanagementteamleden en het up to date houden van de informatie. Met het digitale plan beschikt een organisatie in geval van een crisissituatie – nationaal en internationaal - 24/7 over dezelfde informatie en updates. Met Tabletop Corporate Crisismanagement kan een multinational wereldwijd organisatiebreed de crisisteams tegelijkertijd met de plannen in de praktijk testen.

26 september 2016 - Forumavond BCI Nederland bij Crisicom

 

Amersfoort, 26 september 2016: Business Continuity Institute (BCI), chapter NL/B: Forumavond bij Crisicom. Circa 55 gasten, 2 sprekers. Lees hier het verslag.

Juni 2016 - 'Een bedrijfshulpverlener kan niet zonder flexibel brein'

'Een bedrijfshulpverlener kan niet zonder flexibel brein'

Bijdrage van Crisicom in Magazine Members' Benefits, editie 58 met het thema 'Flexibel'. Insteek van het artikel is dat een BHV'er direct alert en daarnaast uiteraard nog steeds adequaat dient te kunnen reageren op onverwachte situaties. Lees het artikel.

Juni 2016: Crisismanagement in de horeca, Entree Vakblad

Crisismanagement in de horeca

Sr. Consultant Crisismanagement Arnold van Dam wordt voor een artikel over crisismanagement in het grootste vakblad en magazine voor horecaondernemers 'Entree' geïnterviewd.

'Crisismanagement: ervaringen en tips. Voorbereid op rampscenario's. De helft van de bedrijven die te maken krijgen met brand, is binnen twee jaar failliet.' Het gehele artikel leest u hier.

 

Mei 2016: Interview door Ondernemers in Bedrijf met hun Businesslid Sylvester Bennema

Interview door Ondernemers in Bedrijf met hun Businesslid Sylvester Bennema.

"Het leuke van ondernemer zijn is dat je naast de verantwoordelijkheid voor je medewerkers verantwoording aflegt aan jezelf. Het is mooi om winstgevend te zijn en een procentuele groei te kunnen laten zien, maar net zo belangrijk is dat wij met het team het jaar beginnen en ook afsluiten met een lach op het gezicht!" Lees het gehele interview.

April 2016: NRC: 'Zo werkt je crisiscommunicatie wél'

'Zo werkt je crisiscommunicatie wél'

Op NRC.nl : Bijdrage van Crisicoms Arnold van Dam: vier lessen ten aanzien van crisiscommunicatie.

Als (directeur van een) bedrijf slecht nieuws naar buiten brengen is niet makkelijk. Hoe zorg je toch voor een goed mediaoptreden?

April 2016: 'Alles draait om risicobeheersing'

  'Alles draait om risicobeheersing'

Artikel Crisicom (klik hier of op afbeelding hiernaaast) in Nt (Nederlands tandartsenblad) editie 6 van 8 april 2016.

'… In een praktijk wordt met meerdere mensen in een stressvolle situatie gewerkt in een kleine ruimte, wat ook meer kansen op uitvalverschijnselen geeft. Ook wordt er gewerkt met veel apparatuur, chemicaliën en röntgen. Daar moet men zich bewust van zijn. Verder is er nog het risico op prikaccidenten.'

Aanvullende informatie: KNMT besteedt administratie BHV-opleidingen uit aan Crisicom
Gedurende de afgelopen zes jaar werkt de KNMT met Crisicom samen ten aanzien van opleidingen en trainingen bedrijfshulpverlening die specifiek zijn afgestemd op de tandartspraktijk. Deze samenwerking is medio 2015 geformaliseerd met een meerjarige overeenkomst.

Q4 2015: Business Capital en Human Capital

Business Capital en Human Capital: vanzelfsprekend met elkaar verbonden

Artikel Crisicom (klik op afbeelding hiernaaast) in Members' Magazine editie 4e kwartaal 2015 - of hier voor het totale Magazine.

'… Waar niet mee wordt gerekend, is met Human Capital. Dit kapitaal vindt men niet terug op een balans. Toch wordt personeel gezien als een bepalende factor voor het succes en dus ook voor het kapitaal van een onderneming.' | Human Capital Care | Business Capital | Veiligheid Safety | Preventie

November 2015: RTV Utrecht Video - 'Amersfoorts bedrijf traint telefoonteam ministerie'

Amersfoorts bedrijf traint telefoonteam ministerie

Amersfoort, 4 november 2015 - Crisicom in Amersfoort geeft ambtenaren bij het ministerie van Buitenlandse Zaken woensdag en donderdag cursus. Ze leren mensen van het Crisis Telefoon Team (CTT) hoe ze ongeruste familieleden en vrienden te woord moeten te staan. Het Amersfoortse bedrijf geeft de training ieder jaar en ze zijn de enige die de ambtenaren van het ministerie trainen.

Het nabootsen van een realistische situatie is het doel van de trainingen. Volgens directeur Sylvester Bennema van Crisicom is dat ook de meerwaarde van de training die ze geven. "Wij zijn in staat cursisten binnen een minuut het gevoel te geven dat ze met de werkelijkheid te maken hebben", aldus de directeur. Omdat gevoel te creëren bestoken acteurs de telefonisten met emotionele vragen waar de ambtenaren mee om moeten gaan.

Het Crisis Telefoon Team van het ministerie bestaat uit 80 mensen. Gabrielle Scholten is een van de mensen die vrijwillig bij het crisisteam werkt naast haar baan bij het ministerie. "Het is geen trucje dat je zomaar doet. Ik wil mensen naar mijn beste kunnen te helpen".

Bekijk de video van RTV Utrecht

Oktober 2015: 'Veiligheid ontstaat niet door regels…'

‘Veiligheid kent geen tijd. Of slechts één: óp tijd…’

Artikel Crisicom in Members' Magazine editie 3e kwartaal 2015:

Veiligheid ontstaat niet door regels of procedures, maar door het handelen van mensen. Veiligheid is een continu proces en waarvoor bewustwording elke dag top of mind moet zijn. | Verzekerd zijn = Vanzelfsprekend! | Schijnveiligheid | Verantwoordelijkheid voor veiligheid.

Juli 2015: Crisicom traint Crisis Telefoon Team van ministerie van Buitenlandse Zaken

Ondertekening raamovereenkomst MinBZ Crisicom 20jul2015 websiteCrisicom traint Crisis Telefoon Team van ministerie van Buitenlandse Zaken

Jaarlijks grootschalige oefening ter voorbereiding op calamiteiten en rampen

Amersfoort, 23 juli 2015 – Het ministerie van Buitenlandse Zaken heeft de aanbesteding voor het opleiden en trainen van haar Crisis Telefoon Team (CTT) gegund aan Crisicom bv te Amersfoort. Op het ministerie in Den Haag is maandag 20 juli jl. de raamovereenkomst voor de uitvoering ondertekend door mevrouw Tessa Martens, Plv. Hoofd afdeling Consulaire Aangelegenheden, directie Consulaire Zaken en Visumbeleid (DCV) namens het ministerie van Buitenlandse Zaken en door de heer Sylvester Bennema, directeur Crisicom bv. De inhoud van de opdracht bestaat uit het organiseren en uitvoeren van een grootschalige crisissimulatie die jaarlijks op het ministerie plaatsvindt. In twee dagen zullen circa 70 CTT-leden worden getraind op basis van een realistisch en praktijkgericht scenario. Het CTT wordt ingezet bij calamiteiten en rampen waarbij Nederlanders betrokken zijn, zoals de ramp met de MH-17 en de aardbeving in Nepal.

Over het Crisis Telefoon Team (CTT)
Het CTT maakt onderdeel uit van DCV. DCV biedt Nederlandse burgers consulaire dienstverlening. Het Crisis Telefoon Team bestaat totaal uit ongeveer 100 medewerkers van het ministerie van Buitenlandse Zaken die zich vrijwillig hebben opgegeven voor het CTT en die in geval van een crisis ingezet worden. Ter voorbereiding op een inzet nemen de Crisis Telefoon Teamleden gedurende het jaar deel aan een aantal kleinere simulatietrainingen die het ministerie intern aanbiedt, gevolgd door een jaarlijkse grootschalige oefening.

Over Crisicom BV
Crisicom bv is gespecialiseerd in het trainen op basis van realistische scenario’s, onder meer op de vakgebieden crisismanagement en crisiscommunicatie. Crisicom leidt al meerdere jaren functionarissen op die bijvoorbeeld snel inzetbaar dienen te zijn als consulair operationeel team, zodra een ramp zich voordoet. De realistische oefeningen worden opgezet als een tv-productie met draaiboek, scripts et cetera. Ervaren acteurs Educatieve Rollenspelen uit de eigen acteursgroep Crisiact nemen deel aan deze simulaties. Het klantportfolio met opleidingen en realistische, praktijkgerichte trainingen is divers: van ziekenhuizen, universiteiten, zakelijke dienstverlening zoals multinationals en bankinstellingen tot overheid. Het trainen en oefenen van crisistelefoonteams behoort tot het dienstenaanbod.

Maart 2015: 'U beschikt over BHV’ers, de veiligheid is dus geregeld. Of…?'

Artikel Crisicom in  FME Members' Benefits'U beschikt over BHV’ers, de veiligheid is dus geregeld. Of…?'

Artikel Crisicom in Members' Magazine editie 1e kwartaal 2015:

Opgeleide BHV'ers staat niet per definitie synoniem voor inzetbare BHV'ers.' | Regelmatig oefenen en herhalen draagt bij aan deze ervaring, zo leert de praktijk en vertellen BHV’ers die bij een inzet betrokken zijn geweest. | ‘Je hebt nul besef van tijd op zo’n moment, je doet,’ concludeert een BHV’er.' | Die kostbare eerste minuten | Arbeidsongevallen | Veiligheid is van ons allemaal.

Januari 2015: Crisicom behaalt Brons voor MVO

Crisicom behaalt Brons voor MVO

Amersfoort, 20 januari 2015 – Crisicom Bedrijfshulpverlening en Crisismanagement is beloond met de status Brons van het FIRA Platform in het kader van de bedrijfsprestaties op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. FIRA: “We compliment Crisicom for its efforts to create awareness on (corporate) safety, also by seeking a national platform to advocate safe working conditions as well as civil safety.”

Crisicom maakt hiermee de MVO-aspecten van haar gehele waardeketen transparant evenals de duurzaamheidprestaties. ‘Tot nu toe vroegen inkopers wel in tenders naar het MVO-beleid van leveranciers, maar dat was meer een formaliteit. Wat wij doen, is kijken of die bedrijven waarmaken wat ze zeggen te doen,” aldus Lex de Bruijn, managing director van FIRA. Getoetst worden processen en procedures op gebied van milieu en (in de definitie van ISO 26000) behoorlijk bestuur, mensenrechten, arbeid, eerlijk zakendoen, consumenten en maatschappij.

Over FIRA
FIRA is een onafhankelijk verificatiebureau op het gebied van MVO. Hun Assurance of verificatie is een bevestiging dat het duurzaamheidverslag relevante thema’s bevat en dat de informatie in het verslag betrouwbaar en evenwichtig is. In het digitale register op de website van het FIRA Platform delen duurzame leveranciers en duurzame inkopers hun informatie. Het FIRA Platform bevordert transparantie waardoor MVO bespreekbaar wordt.
http://www.fira.nl/rating-web/news/visitor/nl/MVO_rapportages_nemen_toe.html

December 2014: Samenwerking Stichting Members’ Benefits en Crisicom

Samenwerking Stichting Members’ Benefits en Crisicom

Zoetermeer/Amersfoort, 11 december 2014 - Stichting Members' Benefits (SMB) en Crisicom Crisismanagement en Bedrijfshulpverlening hebben op 11 december 2014 een overeenkomst tot samenwerking ondertekend. Deze Partnerovereenkomst betreft het aanbieden van BHV-trainingen door Crisicom aan bij SMB aangesloten bedrijven. SMB biedt haar leden een veelzijdig aanbod van diensten en producten inclusief workshops op basis van collectieve contracten. Per 1 januari 2015 is de samenwerking van kracht.

Over Stichting Members'Benefits
Het Members’ Benefits programma is een activiteit van FME-CWM, de ondernemersorganisatie voor de technologische-industriële sector. Bij FME zijn ongeveer 2.750 lidondernemingen (metaal, kunststof, elektronica en elektrotechniek) met 260.000 vaste werknemers aangesloten. Met ingang van 2003 is Members’ Benefits verzelfstandigd in de Stichting Members’ Benefits. Dit enerzijds om deze activiteit verder uit te bouwen en te professionaliseren, anderzijds om het programma ook aan andere brancheorganisaties aan te bieden. Inmiddels bestaat het aantal contracten uit ruim 70 leveranciers en zijn 30 brancheverenigingen aangesloten bij SMB. Bij deze verenigingen zijn 22.000 ondernemingen met circa 700.000 werknemers actief.

Over Crisicom
Crisicom heeft ruim 30 jaar ervaring in bedrijfshulpverlening (BHV) en crisismanagement. Een team van totaal circa 100 professionals verzorgt dagelijks door heel Nederland opleidingen, trainingen en oefeningen. Naast BHV en crisismanagement traint Crisicom organisaties op het gebied van crisiscommunicatie en business continuity management. De vier disciplines gezamenlijk zijn de schakels binnen risicomanagement en bedrijfscontinuïteit. Crisicom werkt vanuit de visie ‘ervaren om te onthouden’. Les- en trainingsprogramma’s zijn gericht op praktische en realistische simulaties. De klantenkring is zeer breed en divers: van ministeries, ziekenhuizen en hogescholen tot productiebedrijven, maatschappelijke instanties en non-profit organisaties. Het overgrote deel van het portfolio bestaat uit klanten die al jarenlang met Crisicom samenwerken.

Foto: Crisicom/Angeliek Lieverdink

Augustus 2014: Universiteit Utrecht brengt BHV en EHBO-trainingen onder bij Crisicom

Overhandiging overeenkomst Universiteit Utrecht en Crisicom 21aug2014

Universiteit Utrecht brengt BHV en EHBO-trainingen onder bij Crisicom

Amersfoort, 21 augustus 2014 - Per 1 januari 2015 verzorgt Crisicom bv te Amersfoort alle BHV- en EHBO-opleidingen en -trainingen voor de Universiteit Utrecht (UU). Na een Europese aanbesteding is Crisicom de opdracht gegund. De ondertekening van de overeenkomst heeft donderdag 21 augustus plaatsgevonden in het bestuursgebouw van de Universiteit Utrecht. In aanwezigheid van vertegenwoordigers van zowel de Universiteit Utrecht als Crisicom is door Eddie Verzendaal, directeur Facilitair Service Centrum van de UU en door Sylvester Bennema, directeur Crisicom, de overeenkomst ondertekend. Belangrijke voorwaarde voor gunning waren de uitgebreide indoor opleidings- en trainingsfaciliteiten die Crisicom biedt, naast de maatwerktrainingen en de Engelstalige BHV-opleidingen.

Bedrijfshulpverlening staat hoog op de agenda van het College van Bestuur van de universiteit. De veiligheid en gezondheid van alle aanwezigen heeft daarnaast dagelijks alle aandacht van de BHV-organisatie bestaande uit totaal circa 1.800 BHV’ers en EHBO’ers. De Universiteit Utrecht telt bijna 30.000 studenten. Een groot deel is dagelijks op het Utrecht Science Park en op de andere locaties aanwezig. Daarbij heeft de UU nog ruim 6.500 medewerkers in dienst en verwelkomt dagelijks een groot aantal bezoekers.

Recent is de Universiteit Utrecht weer uitgeroepen tot de beste onderzoeksuniversiteit van Nederland. Dat blijkt uit de jaarlijkse prestigieuze Academic Ranking of World Universities (ARWU-ranking) van de Universiteit van Shanghai die 15 augustus is gepubliceerd. Sinds de eerste ARWU-ranking in 2003 heeft de Universiteit Utrecht ieder jaar de hoogste Nederlandse notering. De Universiteit Utrecht staat dit jaar in Europa op de 16e plaats, en wereldwijd op een 57e plaats.

Foto: Universiteit Utrecht/Dick Boetekees

Mei 2014: Crisicom bij RTL Z: Belang van (crisis)communicatie

Crisicom bij Ondernemerszaken RTL 7 zondag 11 mei 2014

Zondag 11 mei 2014 is een item van Crisicom uitgezonden in het programma 'Ondernemerszaken' op RTL Z (RTL 7). In deze aflevering kwam een aantal onderwerpen aan de orde waaronder het belang van juiste crisiscommunicatie. Aan bod komt onder meer de laatste ontwikkelingen op het gebied van crisiscommunicatie.

Klik hier om ons item terug te kijken op YouTube.

December 2013: Persbericht VBZ: 'Innovatief ondernemerschap' over samenwerking met Crisicom

20 december 2013 - Persbericht VBZ Bakkerij- en zoetwarenindustrie: innovatief ondernemerschap, samenwerking met Crisicom

Klik hier of op de afbeelding hiernaast voor het volledige persbericht.

Borging ondernemersrisico’s
In aanvulling op het risicomanagementprogramma van VBZ, start de vereniging een nauwe samenwerking met Crisicom. Het gezamenlijke streven is om de leden actief te ondersteunen bij het inventariseren van de ondernemersrisico’s en de borging van de bedrijfscontinuïteit, het expertisegebied van Crisicom. Het reeds bestaande programma wordt hierdoor gecompleteerd. Sylvester Bennema, directeur Crisicom, licht toe: ‘Onderlinge afstemming van de bedrijfshulpverlenings-, crisismanagement- en business continuityplannen is ontzettend belangrijk. Veiligheid is van ons allemaal en iedereen binnen de organisatie dient zich hiervan bewust te zijn. Een goede interne communicatie is daarbij van essentieel belang’.

Oktober 2013: Interview Sylvester Bennema Arbo Online 'Is er iets mis met de BHV?'

Sylvester Bennema interview Arbo Online 'Is er iets mis met de BHV?'29 oktober 2013 - Artikel op Arbo Online: 'Is er iets mis met de BHV?'

Interview met onder andere Sylvester Bennema. Een deel uit het artikel vindt u hieronder. Voor het volledige artikel klik hier, of op de afbeelding hiernaast.

Gaat het inderdaad slecht met de BHV? Volgens Sylvester Bennema, een van de drijvende krachten achter Dag van de BHV, zou het beter kunnen. Ook hij kent veel bedrijven waar de BHV-organisatie nog niet goed is opgetuigd. Maar tegelijkertijd ziet hij ook positieve signalen. 'Neem die bedrijven die met z’n allen in één hoog pand zitten. Tegenwoordig zie je vaak dat die samenwerken. Die steken de koppen bij elkaar en overleggen hoeveel BHV’ers er iedere dag nodig zijn voor het hele gebouw. Op die manier garandeer je dat het minimum aantal steeds wordt gehaald.'

April 2013: Strategische samenwerking Crisicom en ArboNed

4 april 2013 Ondertekening contract strategische samenwerking Crisicom en 365. Links Richard Adamowicz, COO ArboNed en rechts Sylvester Bennema, directeur Crisicom

Amersfoort, 4 april 2013 - Crisicom Crisismanagement en Bedrijfshulpverlening en ArboNed, één van de grootste arbodienstverleners in Nederland, zijn een strategische samenwerking aangegaan om landelijk de opleiding en training van bedrijfshulpverleners (BHV) verder uit te breiden.

De strategische samenwerking bouwt voort op bestaande initiatieven. De uitvoering van alle BHV-opleidingen en trainingen was door ArboNed al bij Crisicom ondergebracht. Daar is nu de algehele coördinatie en administratieve afhandeling aan toegevoegd. 

Foto: Crisicom/Angeliek Lieverdink

http://www.mijnpersbericht.com/2013/04/strategische-samenwerking-crisicom-en-365/

Februari 2013: 'Bedrijfshulpverlening in crisistijd: Je geld of je leven'

Brandveilig.com Klik op het logo hiernaast om het volledige artikel: Bedrijfshulpverlening in crisistijd 'Je geld of je leven', te kunnen lezen op deze website.

November 2012: 'Hij heeft een mooi sixpackje.' Met z'n allen reanimeren.

Reanimatieproject leerlingen Meridiaan College Het Nieuwe EemlandKlik op de afbeelding of de tekst hierna om het volledige artikel te kunnen lezen.

November 2012: 'Met z'n allen reanimeren. Nikki en Inge weten veel, maar liefst 150!, medescholieren te motiveren'.

De twee jonge initiatiefnemers zijn het eens met elkaar: reanimeren moet worden opgenomen in het lespakket.

September/oktober 2012: Deelname Crisicom directeur Sylvester Bennema aan Rondetafelgesprek inzake crisismanagement.

Het Ondernemersbelang Stedendriehoek Rondetafelgesprek crisismanagement, Crisicom neemt deel.Klik op de afbeelding of klik hier.

U wordt doorgeleid naar de website van Het Ondernemersbelang.

Op pagina 32/35 (onderin showreel) leest u het hele artikel.

September/oktober 2012 (editie 4-2012)

Juli 2012: Interview Sylvester Bennema door Arbo Online in het kader van Dag van de BHV; initiator en organisator Crisicom.

Interview Arbo Online met Sylvester Bennema inzake Dag van de BHVKlik op de afbeelding en lees het artikel binnen de site van Arbo Online over Dag van de BHV of klik hier voor de tekst in pdf-opmaak.

Crisicom is initiator en organisator van deze landelijke Dag. Samen met Partners en Business Sponsoren wordt deze Dag vormgegeven en gerealiseerd. 

Dag van de BHV, iedere 1e maandag in november. Voor de eerste keer gehouden op maandag 5 november 2012. Besef, waardering en support voor de BHV'er. 'Ik doe het ook voor jou!'

Ga naar de website van Dag van de BHV voor een terugblik: http://www.dagvandebhv.nl/

Februari 2012: Brand? Vandaag liever niet, mag het morgen?

Klik op de afbeelding of de tekst hierna om het volledige artikel te kunnen lezen.

Februari 2012: 'Brand? Vandaag liever niet, mag het morgen?'

Een artikel over BHV en Het Nieuwe Werken in Weekblad Facilitair & Gebouwbeheer

Mei 2011: Stichting Poldermaat op bezoek bij Crisicom

Publicatie Amersfoort Nu Crisicom Poldermaat

Mei 2011: 'Porto 1, mag ik gaan blussen?" Crisicom nodigt Stichting Poldermaat uit. Mensen met een verstandelijke beperking blussen brand. Gepubliceerd in Amersfoort Nu woensdag 18 mei 2011.

April 2010: Wij hebben BHV'ers, ons kan niks gebeuren

Bedrijfshulpverlening is geen eenmalige oefening. Redactionele bijdrage Crisicom voor Weekblad Facilitair en Gebouwbeheer.Klik op de afbeelding of de tekst hierna om het volledige artikel te kunnen lezen.

April 2010: 'Wij hebben bhv'ers, ons kan niks gebeuren...'

 Weekblad Facilitair & Gebouwbeheer

 

Maart 2010: Grootschalige ontruimingsoefening Provinciehuis Utrecht

Grootschalige ontruiming Provinciehuis Utrecht door CrisicomKlik op de afbeelding of de tekst hierna om het volledige artikel te kunnen lezen.

Maart 2010: 'Grootschalige ontruiming Provinciehuis Utrecht'; 
                      NVB, Kwartaaltijdschrift voor de Bedrijfshulpverlener;

 

 

Ontvang per kwartaal gratis tips en nieuws

Crisicom B.V.

Algolweg 7  3821 BG AMERSFOORT

Postbus 1772  3800 BT AMERSFOORT

033 - 707 47 97
info@crisicom.nl

Routebeschrijving naar Crisicom Praktijkcentrum Amersfoort per auto en OV

Go To Top